Klantenservice

Veelgestelde vragen:

Vraag: “Het lukt me niet om af te rekenen met de Nationale Groene Kadobon, help?”
Antwoord: “Wat bij sommige mensen misgaat is dat ze de code op de afrekenpagina bovenaan invullen, wat voor onze eigen kortingscodes is. De Nationale groene kadobon kan je gebruiken door “Kadobon online” te kiezen in het rijtje onder IDEAL (rechtsonder) en op de pagina nadat je op “bestelling plaatsen” geklikt hebt je code of codes in de vullen.”

Vraag: “Ik wil iemand iets cadeau geven, maar weet niet zeker of diegene het wil. Kan ik het nog ruilen als diegene het toch niet wil?”
Antwoord: “Jazeker, binnen 14 dagen kan je het nog ruilen of zelfs je geld terugkrijgen na het retourzenden op onze kosten (via de retourlink die je kan aanvragen).”

Vraag: “Worden alle producten in herbruikt verpakkingsmateriaal opgestuurd?”
Antwoord: “Voor zover mogelijk wel, tenzij het op dat moment onmogelijk is, maar dat is nog niet gebeurd.”

Vraag: “Komen de pakketjes die met herbruikte verpakkingsmaterialen verzonden worden wel heel aan?”
Antwoord: “Jazeker, ondanks dat het herbruikte materialen zijn, zorgen wij dat het goed is ingepakt.”

==========

Heb je een vraag die niet bij de veelgestelde vragen staat, of is er iets mis?

Neem gerust contact met ons op. Wij helpen je graag.

Whatsapp: 0611682688

Email: info@ecotuintje.nl

Ecotuintje
Meijerslaan 3
9684CV Finsterwolde
(Bezoek alleen op afspraak)

06-11682688

KVK: 69840407
BTW: NL189815425B01
Bank: NL09RABO0323360645
BIC: RABONL2U